Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

LEAN SIX SIGMA GREEN BELT

LEGATO Institute of Quality

Czym jest Six Sigma?Sześć Sigma jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a.

Najbliższy termin: 2025-04-28 - 2025-05-27 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

5900.00 zł

7257.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Excel na Start: Przewodnik po Efektywnej Pracy z Arkuszem

KC Centrum Rozwoju

Zwiększ swoją wydajność i podejmuj lepsze decyzje na podstawie danych.

Najbliższy termin: 2025-05-05 - 2025-05-05 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!

Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-07 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

490.00 245.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!

Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-08 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

480.00 240.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-05-07 - 2025-05-07 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-08 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

590.00 295.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty Menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania

Najbliższy termin: 2025-05-09 - 2025-05-09 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.